Mezítlábas túrós lepény villámgyorsan

Valóban gyorsan elkészül, hiszen 5 perc alatt összekeverhető, aztán zsupsz be a sütőbe és bő fél óra múlva ehető. Nagyon finom! Amilyen hamar elkészítettem, olyan hamar meg is ettük. 😊 Gyors hétvégi desszertnek, vagy hétköznap egy tartalmas leves után második fogásnak kitűnő - szeretettel ajánlom Nektek.






Hozzávalók: 
20x20 cm-es tepsihez
50 dkg tehéntúró
3 egész tojás
1 kis pohár tejföl (nálam 140 g)
5 evőkanál kristálycukor 
(vagy ízlés szerint, a családom nem szereti nagyon édesen)
1 csomag vaníliás cukor
5 evőkanál búzadara
fél csomag sütőpor

a tetejére porcukor


Nagyon szép pöttyös kerámiákért látogass el a webáruházunkba az alábbi linkre kattintva:





Elkészítés:
  1. A tojásokat habosra keverjük a cukorral, majd hozzákeverjük a tejfölt is. A búzadarát összekeverjük a sütőporral és a vaníliás cukorral és hozzáadjuk a tojásos keverékhez. Végül hozzáadjuk a túrót is. 
  2. A tepsit kivajazzuk, liszttel picit megszórjuk, majd beleegyengetjük a túrós masszát, és előmelegített 160 fokos légkeveréses sütőben kb. 35-40 percig sütjük. Hagyományos sütőben 180 fokon. (a sütési idő tájékoztató jellegű, sütőtől függően eltérő lehet)
  3. Sütés után kicsit hagyjuk hűlni, szeletelve és porcukorral meghintve tálaljuk.




Jó étvágyat!

Megjegyzések

  1. Előbb a nevét mosolyogtam meg, aztán a látványát. Utóbbit azért, mert olyan szemet gyönyörködtető:-) S annyira egyszerű!

    VálaszTörlés
  2. Én "alj nélküli túrósként" ismerem és imádom. Anyósom egyik specialitása, időnként a túrót is ő készíti hozzá, na ekkor a legigazibb! :))

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon guszta. Nekem is van egy hasonlóan egyszerű túrótortám amit imádunk, különösen sárgabaracklekvárral körítve, szerintem ezt is kipróbálom.

    VálaszTörlés
  4. De szépek benne túrószemek, nagyon guszta! :) Sokszor jól jönnek ezek az egyszerűen és gyorsan elkészíthető, mégis nagyon finom desszertek! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon meggyőző a látvány, gondolom nem csak az elkészítése volt villámgyors, hanem az eltüntetése is.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki és tényleg jó gyors sütemény:) Előbb túrót kell hozzá készítenem:)

    VálaszTörlés
  7. Már megint egy tuti kis recept...Amilyen egyszerű,olyan jól néz ki.Kedves Gabriella!Nagy rajongód vagyok,olyannyira,hogy már külön füzetem van a te receptjeidnek.Nagyon szeretem őket,soha nem csalódtam még egyben sem.Köszi a sok-sok receptet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy Dia! Köszönöm szépen, nagyon örültem a soraidnak! :)

      Törlés
  8. Gyakran csinálok,csak jó sok mazsolával! Jénai tortaformában.Nagyon finom.


    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, hogy benéztetek, örülök, hogy tetszik a süti. :)

    VálaszTörlés
  10. Húsvétkor csináltam először ezt , de duplán....hamar eltűnt. Holnap is ez lesz.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó recept,gyors, egyszerű,finom. Tetszik az oldal!:)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm! Szuper lett! Megbolondítottam citrom reszelt héjával és amikor elkeszült almalekvarral ettük.
    Köszönöm a recepteket! Nagyszerűek egytől egyig! Mindig sikeresnek érzem magam a konyhában tőlük :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a receptre. Ma meg is sütöttem. Nem csalódtam. Tényleg finom. Tettem bele mazsolát és citromhéját.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban