Sonkás-tejfölös melegszendvics - a villámgyors vacsora

Bár mi általában reggel szoktunk enni melegszendvicset, néha bizony vacsorára is jól jön egy ilyen pillanatok alatt összeállítható ötlet a család számára. Nagyon szeretem a melegszendvicseket, mert rengeteg változatban el lehet készíteni néhány perc alatt, és egy bögre tej kíséretében igazán jól lehet vele lakni. Most ezt hoztam... kóstoljátok meg, nagyon-nagyon finom! :) ...és végre jó idő van - lehet a teraszon vacsorázni, közben hallgatni a madárcsicsergést és jót beszélgetni. Imádom az ilyen estéket!






Hozzávalók: 
4 személyre
 30 dkg főtt, füstölt sonka
 1 tv paprika
 2 evőkanál puha vaj
 2 evőkanál tejföl
 2 evőkanál majonéz
 4-6 szelet kenyér
 6-8 db koktélparadicsom
 5-10 dkg reszelt sajt

Kézműves kerámiák nagy választékban a webáruházban az alábbi linken találhatók:


Elkészítés:
1. A sonkát és a megmosott/megtörölt paprikát apró darabokra vágjuk (vagy konyhai aprítóban ledaráljuk). Hozzáadjuk a vajat, tejfölt, majonézt és összekeverjük
2. A kenyérszeleteket vastagon megkenjük a krémmel, ráhelyezzük a megmosott/megtörölt és félbevágott paradicsomokat, megszórjuk a reszelt sajttal.
3. Forró sütőben addig sütjük, amíg a sajt ráolvad a tetejére.




Jó étvágyat!

Nők Lapja, 2014. május

Megjegyzések

  1. Ó de guszta szendvicsek, és a tál is nagyon szép! Mi általában vacsorára szoktunk enni melegszendvicset, de reggelire is jöhetne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk valahogy reggelire készül mindig. Valószínű azért, mert a férjem egész nap dolgozik, alig van ideje étkezni napközben, ezért minden estére komplett vacsorát kér: leves + "második". :)

      Törlés
  2. Fincsi lehet, nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gabriella!

    Olvasgattam a recptjeidet és sokat lementettem, hogy később majd ki tudjam próbálni őket.
    Ez az első, amit elkészítettem. Kicsit furcsálltam a tejfölt és a vajat, de nagyon finom lett. Én a paradicsomot is beleaprítottam a krémbe és még egy kis kukoricát is csempésztem bele. :)
    Köszönöm az ötletet, remélem a többi recepted útmutatása alapján még sok finomságot tudok majd elkészíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Panna!
      Örülök, hogy tetszenek a receptek, és hogy ízlett a melegszendvicskrém is.
      Szívesen az ötleteket, szerintem a többi finomság is ízleni fog. :)
      További kellemes nézelődést kívánok a blogon és jó sütést-főzést!
      Üdv.:
      Gabriella

      Törlés
  4. Imádom a melegszendvicset, szinte minden este vacsorám.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban